Spoedgevallen

Ook voor spoedgevallen kunt u contact met ons opnemen. U kunt tijdens praktijkuren bellen naar 0413 – 264 490 voor Uden en naar 0486-452 783 voor Zeeland. Onze assistent zal zo spoedig mogelijk een afspraak maken met een van onze tandartsen.

Spoedgeval buiten openingstijden?

Heeft u dringende klachten zoals ernstige pijnklachten, nabloedingen of een ongeval en buiten kantooruren? U kunt zowel ’s avonds als in het weekend voor dringende klachten contact opnemen met onze praktijk. De tandarts die u raadpleegt zal u op dat moment direct telefonische enkele gerichte vragen stellen. Vervolgens wordt beoordeeld of een direct ingrijpen noodzakelijk is.

Wanneer is er sprake van spoed?

Nabloedingen na verwijdering van een tand of kies
Acute pijn aan een tand of kies en pijnstillers hebben geen effect
Uitgeslagen of uitgevallen tand(en)
Plotselinge zwellingen aan de lip of wang
Heeft u of uw kind te maken met een van de bovenstaande gevallen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op door te bellen
naar 0413 – 264 490 voor Uden en 0486-452 783 voor Zeeland

Subhoofdstuk-Spedgevallen

Klik op akkoord voor een volledig werkende website, of bekijk eerst de details op de detail pagina alvorens u akkoord gaat.